Wzmocnienie w basenie

Poćwicz w wakacje w basenie, korzystając z prostego, trzyetapowych ćwiczeń od trenera siłowego West Ham United, Mathewa Monte-Colombo

Odwrócone skłony z unoszeniem nóg

Stań w basenie i trzymaj w rękach piłkę naprzeciw siebie. Utrzymaj ręce i nogi wyprostowane, po czym przyciągnij je do siebie pod wodą.  Ćwiczenie to pomoże ci wzmocnić kręgosłup, zmniejszając ryzyko kontuzji.

Powtórzeń: wykonuj przez 30 sekund, odpoczywaj przez 30 sekund

Serie: 10

Maksymalne rozciąganie ciała

Połóż się na wodzie na brzuchu, w pozycji w kształcie krzyża, mając w pełni wyprostowane nogi. Przyciągnij kolana do klatki piersiowej, po czym wróć do pozycji startowej. Przy drugiej serii odwróć się na plecy, znów przyciągając kolana – tym razem nad wodą - do klatki piersiowej. Dokonuj tej zamiany po wykonaniu każdej pojedynczej serii.

Powtórzeń: wykonuj przez 30 sekund, odpoczywaj przez 30 sekund

Serie: 10

Pływanie na boku

Zacznij na plecach, w pozycji w kształcie krzyża, tym razem z przedramionami ugiętymi w dół w stosunku do ramion. Następnie przechyl się na jedną stronę, machając nogami na wzór kopania, tak abyś kręcił się w kółko. Gdy już ukończysz ćwiczenie, obróć się na drugi bok i wykonaj je jeszcze raz. Ćwiczenie to wzmacnia dolne partie ciała i pozwala ci wzmocnić kręgosłup przy strzelaniu na bramkę i robieniu wślizgów.

Powtórzeń: wykonuj przez 30 sekund, odpoczywaj przez 30 sekund

Serie: 10

Alfred Galustian Fitness

Mathew Monte-Colombo

Trener przygotowania siłowego w West Hamie

Więcej artykułów