Wróć silniejszy, szybszy i w lepszej formie

Wracasz po kontuzji? Zachowaj cierpliwość i skup się na następujących kwestiach – radzi Fraizer Campbell

„Po doznaniu długotrwałej kontuzji próbuję myśleć pozytywnie. W jaki sposób zostać optymistą i wrócić do futbolu jeszcze silniejszym? Paul Arrowsmith, Twitter

 

Fraizer Campbell mówi:

„Musisz otoczyć się dobrymi ludźmi, którzy pomogą ci przez to przejść. Oprócz tego skup się na osiąganiu małych celów, które nie wykraczają poza granice twoich możliwości. Będziesz miał dzięki temu więcej okazji do regularnego odnoszenia sukcesów, zamiast zbędnego myślenia. Powtarzaj sobie: ‘Wytrzymałem już trzy tygodnie – zostało jeszcze tylko pięć miesięcy.’

Kiedy zbliżasz się do momentu powrotu bądź rozsądny i nie spiesz się. Musisz powiedzieć sobie: „walczyłem o to 18 miesięcy, więc nie zmarnuję tego teraz przedwczesnym, ryzykownym powrotem".

Przed rozegraniem pierwszego meczu po kontuzji koncentrowałem się na pozytywach, zamiast zastanawiać się, czy będę w stanie zagrać na tym samym poziomie, co wcześniej. Myślałem jedynie o ekscytacji z powodu ponownej możliwości wyjścia na boisko.

Duża blizna na nodze przypomina mi o tym, co przeszedłem. Dzięki temu każdego dnia pracuję ciężko nad wytrzymałością swoich mięśni, aby zredukować ryzyko kontuzji.”