Poprawa szybkości

Wyprzedź swoich przeciwników dzięki treningowi skrzydłowego Manchesteru United
Przysiad ze sztangą
Przysiad ze sztangą
Wykrok w przód
Wykrok w przód
Ćwiczenie z gumową piłką
Ćwiczenie z gumową piłką

PRZYSIAD ZE SZTANGĄ

Trzymając stopy szerzej od ramion umieść sztangę za szyją. Wyprostuj plecy, wypnij klatkę piersiową, po czym zegnij kolana i biodra. Następnie wywrzyj nacisk na piętach, aby z powrotem wyprostować biodra i kolana, wracając do pozycji wyjściowej.

Powtórzeń: 8, Serie: 3

WYKROK W PRZÓD

Mając złączone stopy, wykonaj krok w przód, uginając przednie kolano pod kątem 45 stopni. Przesuwaj swoje biodra do tyłu, aż do osiągnięcia pozycji pół-stojącej. Kontroluj swój ciężar za pomocą przedniej nogi, aż do uzyskania pozycji stojącej. Powtórz całość na drugiej nodze.

Powtórzeń: 8, Serie: 3

ĆWICZENIE Z GUMOWĄ PIŁKĄ

Połóż się na plecach, umieszczając swoje nogi – od pięt aż do końca łydki – na szczycie piłki. Wykonaj wdech, unosząc biodra w jednej linii z kostkami, kolanami i ramionami. Przysuń kolana w kierunku bioder, tocząc piłkę w stronę pośladków. Przetocz piłkę do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie.

Powtórzeń: 8, Serie: 3