Odmiana dla wody

Gdy znudzi ci się już zwykła woda, spróbuj tych przepisów sprzyjających twojej kondycji

Woda cytrynowa

Dodaj kostki lodu oraz po dwa plasterki cytryny, limonki i pomarańczy. Cytrusy mają mnóstwo witaminy C, która, jak każdy wie, jest znakomita dla układu odpornościowego. Męczące przygotowanie przed sezonem osłabiają systemy obronne twojego ciała, dlatego ważne, aby dostarczać dużo witaminy C.

Ulepszona woda

Dodaj syropu bez cukru i szczyptę soli. Syrop nada smaku, a sól pomoże mięśniom przyswoić wodę. Serwujesz sobie napój bez kalorii, bez zbędnych cukrów, które są w wielu napojach dla sportowców. Dla urozmaicenia można dodać wody gazowanej i pić to do posiłków.

Zmrożona zielona herbata

Zostaw dwie torebki w półlitrowej wodzie na 30 minut. Usuń torebki i dodaj kostki lodu. Folifenole i przeciwutleniacze z zielonej herbaty złagodzą ból mięśni po intensywnym treningu. Badania pokazały też, że picie zielonej herbaty pomaga spalać kalorie. To szczególnie przydatne, gdy zrzucasz ich nadmiar po dłuższej przerwie.

Alfred Galustian Zdrowie - dieta

Mayur Ranchordas

Dietetyk Boltonu

Więcej artykułów