Lodowaty spokój

Potrzebujesz otrząsnąć się z zimowego marazmu? Psycholog West Bromwich Tom Bates zdradzi ci kilka sztuczek

Nie patrz na pogodę

„Skup się wyłącznie na wykonaniu swoich zadań. Wizualizacja sukcesu i przypominanie sobie swoich obowiązków pozwolą ci odwrócić uwagę od zimna i zająć się tym, co możesz kontrolować - twoim występem."

Ruch + uśmiech = ciepło

„Na myśli o chłodzie odpowiadaj uśmiechem i ruchem. To fizjologicznie podnosi temperaturę, przyspiesza bicie serca, poprawia przepływ krwi oraz aktywuje produkcję hormonów w tarczycy. To pomoże ci być bardziej zrelaksowanym i skoncentrowanym."

Oszukaj swój umysł

„Myśl o ciepłych rzeczach, aby zmienić nastawienie w swoim mózgu. Jeśli powiesz sobie, że jest ci ciepło, organizm odpowie dokładnie w ten sam sposób."

Baw się i nie zamarzaj

„Mózg zmienia się podczas zbyt długiego przebywania w chłodnych warunkach. Ludzie szybciej się denerwują i mają niższą tolerancję na stres. Oddal się od takiego samopoczucia dzięki zmianie rozgrzewki na szybką i zabawną sesję ćwiczeń."