Rozgrzewka z Premier League

Zdaniem Micah Richardsa oraz Garetha Bale’a, poniższe ćwiczenia ułożone specjalnie dla piłkarzy, zwiększą temperaturę twojego ciała i poprawią pracę mięśni

Spacer z piłką przy nodze

- Krótkie kroki, pięty uniesione wysoko, głowa cały czas w górze, łokcie zgięte pod kątem 90 stopni, ramiona pracują – rzuca szybko Micah. – Dzięki temu rozciągniesz łydki, poprawisz mobilność stawu kolanowego, a także popracujesz nad balansem ciała i swoją koordynacją ruchową. Odrywaj stopę przy każdym kroku, aby praca była większa.

Skipy

- Pora na pracę z uniesionymi wysoko nogami – instruuje Bale. – Rozstaw stopy na szerokość barków i zacznij podnosić uda tak wysoko, aby mieć zgięte kolana w 45 stopniach. Skręcaj lewe ramię przy skipie z prawą nogą, później na odwrót. Spróbuj ponownie, trzymając nogi jeszcze dalej od siebie, a kolana na zewnątrz (jest to dobre dla twoich bioder i kostek). Na koniec możesz skręcać również kolana, aby poprawić elastyczność stawu biodrowego.

Bieg bokiem

- Takie ćwiczenie z kolei rozciąga mięśnie czworogłowe i usprawnia kolano – dodaje Bale. – Biegnij bokiem, zamieniając stopy i wyrzucając raz jedną, raz drugą. Głowa wysoko, ramiona cały czas pracują.

Carioca

- Nazwa pochodzi od mieszkańców Rio, którzy mają niesamowite wyczucie rytmu w swoich biodrach – wyznaje Richards. – Znów biegnij bokiem, tym razem jednak rób mniejsze kroczki, skręcając za każdym razem swoje biodra.

Rosyjski marsz

- Podczas spokojnego marszu, unoś swoje uda i wykopuj nogę jak najmocniej w powietrze – oznajmia Gareth. – Jest to dobre dla ścięgien, podobnie jak żonglerka piłką.

Alfred Galustian Technika

Gareth Bale

Skrzydłowy Realu Madryt

Więcej artykułów