Ashley Young: popraw swoją siłę

Zyskaj siłę rodem z Premier League dzięki trzem ćwiczeniom piłkarza Manchesteru United Ashleya Younga
Ósemki na piłce Bosu
Ósemki na piłce Bosu
Krokodyle
Krokodyle
Rzuty piłką lekarską
Rzuty piłką lekarską

Ósemki

Stań na piłce BOSU z nogami na szerokości ramion. Przed sobą trzymaj 2-4 kilogramową piłkę lekarską i poruszaj nią w kształcie ósemki. Ruchy powinny być gładkie i kontrolowane, bez rotacji bioder. Ćwiczenie można rozwinąć, wykonując je na jednej nodze. Jeżeli jest ono za trudne dla ciebie do wykonania na BOSU, zrób je na podłodze.

Powtórzenia: 5-8, serie: 1-3

Krokodyle

Ułóż się płasko nad ziemią, połóż twoje łokcie znajdują się pod ramionami, a całe ciało ustaw w jednej linii, włączając w to biodra. Teraz przenieś jedną z nóg na bok, a następnie w przód, umieszczając jej kolano w linii z łokciem. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz z drugą nogą.

Powtórzenia: 20, serie: 3

Rzuty piłką lekarską

Usiądź na podłodze. Skrzyżuj nogi, ugnij kolana i przybliż je do klatki piersiowej, dopóki twoje pięty nie oderwą się od ziemi. Utrzymuj plecy w pozycji pionowej, nie ruszaj nogami i ramionami. Niech druga osoba rzuca do siebie 4-kilogramową piłką lekarską, na wysokości twojej klatki piersiowej. Ćwiczenie to poprawi twoją stabilność przy piłce.

Powtórzenia: 15, serie: 3